[kde-i18n-el] kde el commit

Toussis Manolis manolis at koppermind.homelinux.org
Wed Feb 11 20:27:59 CET 2009

On Wednesday 11 February 2009 18:57:43 RageCryX wrote:
> Όταν μπορείς πες μου για τη μεταφραστική μνήμη. Ευχαριστώ για τη βοήθεια :)
στο Lokalize
Tools -> Manage Translation Memories -> διάλεξε kde-el και μετά πίεσε το "Add
data"
Τώρα θα διαλέξεις τον κατάλογο που έχεις τοπικά τα μηνύματά του trunk/messages
Το lokalize μόλις πατήσεις οκ στην επιλογή φακέλου, θα σαρώσει όλους τους
υποκαταλόγους του τοπικού σου αντιγράφου για μεταφράσεις. Η διαδικασία κρατά
αρκετά και δεν δείχνει πουθενά την πρόοδο. Θα καταλάβεις ότι τελείωσε αν
σταματήσει η εργασία του σκληρού δίσκου.
Τώρα μπορείς με το
Tools -> Translation Memory να τσεκάρεις αν δουλεύει.
Δώσε έναν όρο και πάτα enter θα σου βγάλει μηνύματα με τον όρο αυτό.

Η πιο χρήσιμη λειτουργία όμως είναι στο παράθυρο μετάφρασης ενός αρχείο
υπάρχει το Παράθυρο πρότασης από τη μεταφραστική μνήμη για ήδη μεταφρασμένα
μηνύματα.

> ΥΓ. πήγα να τρέξω ένα update στο svn και μου είχε κάτι conflicts, είναι
> φυσιολογικό ?

Ναι γιατί έχω ανεβάσει τα μηνύματά σου και έχεις τις ίδιες διορθώσεις τοπικά.

Ο πιο εύκολος τρόπος είναι αφού φτιάχνεις το diff να σβήνεις τα αρχεία που
διόρθωσες.
 Έτσι θα τα πάρεις ενημερωμένα με svn up μόλις περάσω τις αλλαγές σου από το
diff.