[kde-i18n-el] Κατάσταση των μεταφράσεων και KDE 3

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Tue Jan 29 17:12:07 CET 2008

Καλησπέρα και πάλι

Τα δεδομένα μας είναι τα παρακάτω:

- KDE 4.0.1
Αύριο έχουμε το tagging (ετικετοποίηση) και στις 6 Φεβρουαρίου την κυκλοφορία
του

- KDE 4.1
Σύμφωνα με τα ως τώρα ισχύοντα, πάμε για Ιούλιο
Αυτή τη στιγμή έχουμε (στον κλάδο trunk) 140 ασαφή και 90 αμετάφραστα
μηνύματα.

- KDE 3.5.9
Γύρω στα μέσα Φεβρουαρίου θα έχουμε το tagging (ετικετοποίηση) για το KDE
3.5.9 - δυστυχώς δεν έχω ακόμα συγκεκριμένη ημερομηνία.

Στατιστικά:
extragera-addons: 3 ασαφή, 35 αμετάφραστα
kdepim: 4 ασαφή
kdevelop: 9 ασαφή, 3 αμετάφραστα

Υπάρχει κάποιος να το αναλάβει (εννοώ εκτός του Μανώλη), και να το
παρακολουθεί μέχρι το tagging του;

Να υπενθυμίσω τις διευθύνσεις:
αρχεία po:
	svn://anonsvn.kde.org/home/kde/branches/stable/l10n/el/messages
αρχεία pot:
	svn://anonsvn.kde.org/home/kde/branches/stable/l10n/templates/messages

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html