[kde-i18n-el] KDE SVN και πως συνεχίζουμε;

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Sat Jan 12 19:13:30 CET 2008

Στις 12/01/2008, ημέρα Σάββατο και ώρα 13:21 ο/η Toussis Manolis έγραψε:
> Στις Saturday 12 January 2008 13:13:15 ο/η Spiros Georgaras έγραψε:

> to 4.0.1 φαντάζομαι δεν θα χει και πολύ ζωή σαν branch... μέχρι τον επόμενο
> μήνα θα υπάρχει...
> Και οι αλλαγές δεν ξέρω αν θα ναι πολλές...

Ναι και γω νομίζω ότι το KDE 4.0.x δε θα 'χει πολλή διάρκεια

> Αν πρέπει να διαλέξουμε ένα κλάδο θα πήγαινα στο 4.1

Ωραία λοιπόν συνεχίζουμε δουλειά στον κλάδο trunk. Θα πρέπει να έχουμε το νου
μας για την ημερομηνία κυκλοφορίας του KDE 4.0.1 για να περάσουμε τις αλλαγές

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html