[kde-i18n-el] Πρόβλημα με κωδικοποίηση.

spiros chek2fire at gmail.com
Fri Feb 8 17:57:33 CET 2008

Γεια σας.
Καταρχήν συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που κάνετε και μας
δίνετε την δυνατότητα να χρησιμοποιούμε kde μεταφρασμένο στα ελληνικα
στις διανομές μας.Ο λόγος που σας γράφω είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει
στο kubuntu 7.10 gutsy και συνεχίζετε και στο kubuntu hardy 8.04 alpha
4.Το πρόβλημα έχει να κάνει με την αναγνώριση των ελληνικών φακέλων από
διάφορα προγράμματα του kde.Συγκεκριμένα προγράμματα όπως το
strigi,gdebkde δεν μπορούν να διαβάσουν φακέλους που έχουν δημιουργηθεί
με ελληνικά ονόματα.Ολα αυτά συμβαίνουν σε ελληνικό περιβάλλων kde.Εχω
ανεβάσει ένα bug report στο launchpad
Bug #146518 in strigi (Ubuntu): “strigi encoding problem - cannot read
i.e. Greek” <https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/strigi/+bug/146518>
Εκεί θα δείτε και φωτογραφίες που αναπαράγουν το πρόβλημα.
Θέλω να ρωτήσω αν είναι πρόβλημα αποκλειστικά του kubuntu η έχει να
κάνει με το kde και την χρήση της σωστής κωδικοποιήσεις.Τι μπορώ να κάνω
για να προχωρήσω στην σωστή αναφορά του προβλήματος και στην λύση του.
Σας ευχαριστώ