[kde-i18n-el] Εγχειρίδιο του kturtle

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Tue Aug 19 18:12:03 CEST 2008

Μετά  από επικοινωνία του Γρηγόρη Μαρκάκη, σχετικά με τη μετάφραση του
εγχειριδίου του kturtle, έψαξα λίγο το θέμα και

α. δημιούργησα το docmessages/kturtle
    με τα αρχεία που μου έστειλε ο Γρηγόρης

β. δημιούργησα το docmessages/kdelibs
    όπως μου είπαν κάποιοι πιο «έμπειροι» στη λίστα kde-i18n-doc

Τα αρχεία αυτά μπορείτε να τα πάρετε με την εντολή
svn co svn://anonsvn.kde.org/home/kde/branches/stable/l10n-kde4/el/docmessages

Σκοπός των παραπάνω δεν είναι να ξεκινήσει η μετάφραση των εγχειριδίων των
εφαρμογών του KDE - έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει κόσμος ούτε για τη μετάφραση
του γραφικού περιβάλλοντος, αλλά να βοηθήσω όπως μπορώ τον Γρηγόρη στην
προσπάθεια που έχει αρχίσει (μαζί με τον Γιάννη Χαριτάκη) εδώ και καιρό για
τη μετάφραση του kturtle

Η συζήτηση στη λίστα kde-i18n-doc, που απαντάει σε κάποιες από τις ερωτήσεις
του Γρηγόρη, βρίσκεται εδώ:
http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=121915455728896&w=2

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html