[kde-i18n-el] «Σφάλματα» στο KDE4

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Fri Oct 26 15:26:41 CEST 2007

Καλό μεσημέρι σε όλους

Σήμερα εγκατέστησα το KDE4 και άρχησα να «παίζω» για να δω τίποτα παράξενα...
Και είδα κανα δύο

Στο διάλογο ανοίγματος αρχείου, οι αποδώσεις
και
εναλλάσσονται μεταξύ τους

Για να καταλάβετε τι εννοώ δείτε το συνημμένο

Θα πρέπει να αποφασίσουμε τι θα χρησιμοποιηθεί σε κάθε μία από τις δύο αυτές
περιπτώσεις. Περιμένω τις απόψεις σας

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html