[kde-i18n-el] Δημιουργία και χρήση μεταφραστικής μνήμης στο poEdit

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sun Mar 26 21:40:48 CEST 2006

Καλησπέρα σε όλους

Μόλις τελείωσα τη σελίδα με τίτλο "Δημιουργία και χρήση μεταφραστικής μνήμης
στο poEdit", η οποία είναι διαθέσιμη εδώ:
http://el.l10n.kde.org/poedit-memory.html

Ίσως πάρει κάποια ώρα για να εμφανιστεί, λόγω της καθυστέρησης του SVN - ναι,
και ο δικτυακός τόπος της ομάδας μέσω SVN πάει :)

Για όποιες παρατηρήσεις/σχόλια κλπ. στείλτε μου μήνυμα...