[kde-i18n-el] kdeedu translation

Toussis Manolis koppermind at yahoo.com
Sat Jan 28 09:34:21 CET 2006

Καλημέρα σε όλους...

Παρατήρησα ότι μερικά προγραμματάκια από το kdeedu χρειάζονται επιπλέον
δουλειά για την πλήρη χρησιμότητά τους σε ελληνικό περιβάλλον μάθησης...
Παραδείγματα:

-Το kanagram έχει αναγραμματισμούς λέξεων τις οποίες τις παίρνει από τα αρχεία
αυτά:
http://websvn.kde.org/trunk/KDE/kdeedu/kanagram/data/
Τα οποία πρέπει κάποια στιγμή να μεταφραστούν στα ελληνικά, για να έχει νόημα
το πρόγραμμα για χρήση σε παιδιά...

-Το khangman το ίδιο:
http://websvn.kde.org/trunk/KDE/kdeedu/khangman/khangman/data/en/
Στο συγκεκριμένο οι μεταφράσεις πρέπει να αποστέλλονται στην:
annemarie DOT mahfouf AT free DOT fr
και όχι μέσω απευθείας svn commit...

-Επίσης το klettres για εκμάθηση των γραμμάτων και των φθόγγων θέλει δουλειά
Με βάση τις παρακάτω οδηγίες:
http://edu.kde.org/klettres/add_language.php

Τα παραπάνω τα στέλνω απλά για να τα έχουμε υπόψην στη λίστα, όχι για να
γίνουν άμεσα , αλλά κάποια στιγμή καλό είναι να γίνουν....

ΣΗΜ1: Καλωσορίζω και εγώ με τη σειρά μου τα νέα μέλη της ομάδας... :-)