[kde-i18n-el] =?utf-8?b?zd3hIOzv8fbeIPTv9SDk6er09eHq7/0g9Pzw7/Ug9Ofy?= =?utf-8?b?IO/s3OTh8g==?=

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Wed Feb 1 20:23:12 CET 2006

On Wednesday 01 February 2006 21:13 Nikos Hatzidakis wrote:
> Spiro kalispera!
>
>   Arketa kali einai i nea istoselida! Me oreia xromata, kales analogies kai
> arketa isoropimeni oson afora to megethos ton pinakon. Na protino kati? Gia
> ti den kaneis ena kentriko frame sto opoio tha efmanizete kathe to
> perioxomeno ton links sta aristera? Etsi de tha xreiazete na fortonei
> olokliri i selida kathe fora...!

Ακριβώς έτσι ήταν το site πλαιότερα :)
Αυτό όμως είχα κάμποσα μειονεκτήματα (π.χ. χρήση javascript για τοποθέτηση του
«δρομέα» στο σωστό αντικείμενο του μενού) Από την άλλη, έτσι όπως είναι η
δομή της σελίδας τώρα, δεν έχω στοιχεία που είναι κοινά σε όλες τις σελίδες,
πράγμα που καθιστά απαγορευτική τη χρήση frames. Και η λύση φόρτωσης
δύο-τριών frames με κλικ σε ένα δεσμό, δε νομίζω ότι προσφέρει τίποτα.

Υπάρχει και ένας άλλος λόγος: προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν πιο κοντά στη
μορφή του l10n.kde.org