[kde-i18n-el] playlist?

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Sun Oct 30 02:24:25 CET 2005

On Thu, Oct 27, 2005 at 01:48:57PM +0300, Toussis Manolis wrote:
> Τελικά επέλεξα να βάζω το λίστα αναπαραγωγής όπου ταιριάζει και όταν θέλω κάτι
> σύντομο το λίστα σκέτο.
> Δουλεύω το amarok.po και είναι τελείως χάλια. Θέλει δουλειά και στα
> μεταφρασμένα....

                                                                                  Καλησπερα,
μεχρι την 1.3 εκδοση σχεδον τα μισα μηνυματα του amarok ηταν εκτος
gettext και απο αυτα που ηταν μεσα γινοταν ενα χαος αφου
επαναχρησιμοποιουνταν σε πολλα διαφορετικα παραθυρα με διαφορετικο νοημα
στα ελληνικα.

Η τελευταια svn εκδοση που μετεφρασα πιστεψα οτι θα εχει περασει
αυτουσια στην 1.3, αντι αυτου το msgmerge που εγινε διελυσε και παρα
πολλες σωστες μεταφρασεις.

Ειναι πολυ συχνο προβλημα, οι developers να παραγουν .pot αρχεια με
απιστευτες δυσκολιες και να κανουν msgmerge στις καινουργιες εκδοσεις
με αποτελεσμα την εμφανιση πολλων fuzzy και τη διαγραφη πολλων
μεταφρασεων. Επισης υπαρχουν πολλες διαφορες μεταξυ svn και stable
εκδοσης.

Απο τοτε που αρχισα το amarok μεχρι τωρα, εχουν χαθει γυρω στα 300
μετεφρασμενα μηνυματα, δηλαδη πανω απο 15 ωρες εργασιας.

Οσων αφορα τη μεταφραση του Playlist, αρχη μου ειναι να μην αντιγραφω
αποδοσεις αλλων προγραμματων (ειδικα closed source) και να ειναι πολυ
ευκολη η λεξη (οχι, η 6 συλλαβων αναπαραγωγη δεν ειναι ευκολη λεξη).

Περιμενω διορθωσεις στην τρεχουσα svn εκδοση.

Φανης