[kde-i18n-el] Scripts για αναζήτηση / αντικατάσταση σε αρχεία po

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Tue Oct 25 20:55:02 CEST 2005

Καλησπέρα σε όλους

Τα δύο scripts λέγονται l10n-search και la0n-replace
Είναι εδώ
ftp://i18n.kde.org/teams/el/scripts/l10n-search
ftp://i18n.kde.org/teams/el/scripts/l10n-replace

Αφού τα αντιγράψετε κάπου στο PATH σας, κάνετε
cdmod u+x l10n-search l10n-replace
και τα εκτελείτε (χωρίς παραμέτρους) για να δείτε τις επιλογές

ΠΡΟΣΟΧΗ: Όλες οι συμβολοσειρές που θα χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να είναι
UTF-8. Για το l10n-search, το πολύ πολύ να μη σας βγάλει αποτέλεσμα, αλλά το
l10n-replace μπορεί να καταστρέψει τα αρχεία σας. Γι' αυτό προτείνω τις
πρώτες δοκιμές να τις κάνετε σε ένα αντίγραφο...

Εγώ τα δουλεύω σε konsole με κωδικοποίηση UTF-8
Για οποιοδήποτε πρόβλημα, εδώ είμαστε