[kde-i18n-el] Επαναφορά και ανανέωση του repository του KDE SVN

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat Oct 22 16:38:04 CEST 2005

Καλησπέρα σε όλους

Μόλις επανέφερα το repository του KDE SVN στην προηγούμενή του κατάσταση (πριν
την αλλαγή του "download" σε «μεταφόρτωση»), κάνοντας και κάποιες αλλαγές
(αλλάζοντας την όπου υπήρχε ήδη), και προσθέτοντας μεταφράσεις που περάστηκαν
στο SVN μετά το τελευταίο commit που περιελάμβανε τις «συμβατικές» αποδόσεις
του "download".

Παρακαλώ κάντε svn up για να πάρετε τις τελευταίες αλλαγές που έκανα.
Θα χρειαστεί βέβαια και ένα ακόμη svn up αύριο το πρωί (δηλ. μετά την εκτέλεση
του scripty σήμερα το βράδυ) για να πάρουμε και τις αλλαγές που έχουν γίνει
λόγω της συνεχιζόμενης ανάπτυξης του KDE, τις οποίες έχει χάσει λόγω της
επαναφοράς σε προηγούμενη ημερομηνία...