[kde-i18n-el] ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Αλλαγή κλάδου εργασίας

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Wed Nov 9 15:05:00 CET 2005

Καλό μεσημέρι σε όλους

Χτες - κάπως απροειδοποίητα ομολογουμένως - έγινε η μεταφορά της δουλειάς μας
από το rtunk στο stable. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξουμε κλάδο
εργασίας.

Τρέχον κλάδος εργασίας: stable

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να κάνετε τα ακόλουθα (για το παράδειγμα θεωρώ ότι
το module που θέλω να ενημερώσω είναι το kdebase· θα το αντικαταστείσετε με
το όνομα του δικού σας module)

# mkdir /χώρος_αποθήκευσης_του_stable/kdebase

# cd /χώρος_αποθήκευσης_του_stable/kdebase

# cp -rpv /χώρος_αποθήκευσης_του_trunk/kdebase .

# svn info
Θα σας δείξει (μεταξύ των άλλων) το

# svn switch \
https://anonsvn.kde.org/home/kde/branches/stable/l10n/el/messages/kdebase .

# svn info
Θα πρέπει να σας δείξει (μεταξύ των άλλων) το

Με την εντολή svn switch, θα ενημερωθούν τα αρχεία που υπάρχουν στο τοπικό
αντίγραφο του φακέλου (του κλάδου trunk)  kdebase / [το όνομα του module που
χρησιμοποιήθηκε στην εντολή], με τα περιεχόμενα του αντίστοιχου φακέλου του
κλάδου stable.

Τώρα πλέον μπορείτε να διαγράψετε το φάκελο του trunk
(/χώρος_αποθήκευσης_του_trunk/kdebase), αφού βέβαια μου στείλετε όσα αρχεία
έχετε αλλάξει.

Αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα, στείλτε μήνυμα στη λίστα.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση και της σελίδας της ομάδας.

ΥΓ. Μανώλη για την ώρα συνέχισε σε παρακαλώ να δουλεύεις στα extragear-* του
trunk

--
Φιλικά
Σπύρος