[kde-i18n-el] Αλλαγές - διορθώσεις

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri May 20 20:50:59 CEST 2005

On Friday 20 May 2005 16:42 Vasileios Giannakopoulos wrote:
> Γειά σας ξανά. Ερώτηση, επειδή δεν με βολεύει το σύστημα με το svn update
> γιατι ολο και καποιο σφαλμα μου βγαζει, πειράζει να τα κατεβάζω
> χειροκίνητα;
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Πώς χειροκίνητα; Μέσω websvn; Δεν νομίζω να
υπάρχει και άλλος τρόπος, αλλά δεν είναι καθόλου πρακτικός αν θέλεις να
ανανεώσεις/κατεβάσεις πολλά αρχεία μαζί...

Αν το svn σου βγάζει σφάλματα, πες τι είναι να δούμε που οφείλονται και να
ρωτήσουμε στις λίστες του KDE

> επίσης πειράζει να στέλνω με e-mail τα μεταφρασμένα; με
> βολεύει.......
Όλοι στέλνουν τα μεταφρασμένα αρχεία (με email) σε εμένα και τα περνάω στο
SVN. Για να έχεις δυνατότητα εγγραφής στο SVN πρέπει να έχεις account, που
παίρνεις μόνο μετά από αίτησή σου στο KDE, και μόνο αν έχεις κάποιο λόγο. Εγώ
π.χ. είχα τέτοιο account πριν ασχοληθώ με την ομάδα γιατί ασχολούμουν με
προγραμματισμό (και ελπίζω κάποια στιγμή, όταν η δουλειά της ομάδας μπει σε
κάποια σειρά, να μπορέσω να συνεχίσω). :)