[kde-i18n-el] Δοόρθωση του: Provider

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu May 19 21:50:16 CEST 2005

On Thursday 19 May 2005 20:23 Vasileios Giannakopoulos wrote:
> εγώ ξεκαθαρίζω ότι μου φαίνεται μεγάλη αηδία και θα πέσει ΠΟΛΥ γέλιο αλλά
> εγώ θά κάνω ότι πείτε, δεν είμαι εγώ αυτός που θα κάνει τον πόλεμο.
Δεν υπάρχει θέμα. Απόψεις ανταλλάσσουμε...

> Μια ερώτηση μόνο. Το πάροχος είναι επιβεβαιωμένο απο γλωσσολόγο ή ΈΣΤΩ
> φιλόλογο;
Δεν ξέρω αν είδες το 2o link που είχε προηγούμενο email μου. Η επιβεβαίωση της
χρήσης της λέξης πάροχος προέρχεται από τον Σίμο Ξενιτέλλη και εμένα αυτό μου
φτάνει. Όχι επειδή είναι ΚΑΠΟΙΟΣ αλλά είναι τέτοια η εμπλοκή του στο θέμα του
εξεληνισμού που δεν μπορώ να τον αμφισβητήσω :)