[kde-i18n-el] Δοόρθωση του: Provider

Vasileios Giannakopoulos billg at billg.gr
Thu May 19 17:16:05 CEST 2005

υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που το παροχέας(που ακούγεται και πιο
όμορφο) άλλαξε σε πάροχος(που εμένα προσωπικά μου φαίνεται πολύ αστείο). Όπως
θέλετε θα το γράψω, απλά ρωτάω, γιατί το Internet Service Provider είναι πιο
όμορφο σαν Παροχέας Υπηρεσιών Διαδικτύου παρά σαν Πάροχος Υπηρεσιών
Διαδικτύου. Θα έλεγα ότι το πάροχος αρχαιοπρεπίζει λίγο, ΑΝ είναι σωστό ενώ
το παροχέας είναι πιο σύγχρονο
Στις Thursday 19 May 2005 16:24, ο/η Spiros Georgaras έγραψε:

--
Machine-Independent, adj.:
	Does not run on any existing machine.