[kde-i18n-el] Calendar - Ημερολόγιο - Ημεροδείκτης

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat May 7 11:28:18 CEST 2005

On Saturday 7 May 2005 12:17 Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> Ημερολόγιο είναι το σύστημα μέτρησης του χρόνου που χρησιμοποιούμε
> (="Calendar", π.χ. Γρηγοριανό Ημερολόγιο, Ιουλιανό Ημερολόγιο, Ημερολόγιο
> των Ίνκας, Σεληνιακό Ημερολόγιο κλπ). Μεταφορικά, χρησιμοποιείται για το
> βιβλίο καταγραφής συμβάντων ανά ημέρα (="Journal").
> Ο «ημεροδείκτης» είναι το όργανο το οποίο χρησιμοποιείται για να μας
> υπενθυμίζει ποιά ημέρα του χρόνου έχουμε και τί τυχόν εορτή ή επέτειος
> συμπίπτει.
>
> Τέλος πάντων, αν είναι τόσο σοβαρό πρόβλημα, το αλλάζω
>
> Φιλικά,

Όπως σου είπα, δεν ξέρω αν είναι σωστό ή λάθος. Απλώς αυτή τη στιγμή είναι
θέμα ομοιομορφίας.

Ίσως θα έπρεπε να το κουβεντιάσουμε κάποια στιγμή στην i18ngr να δούμε πως το
χρησιμοποιούν και οι υπόλοιποι (Gnome κλπ.). Είναι βέβαια Σαββατοκύριακο και
δεν θα βρούμε και πολλούς αλλά μπορούμε να το κοιτάξουμε από Δευτέρα.