[kde-i18n-el] Fwd: [Kde-cvs-announce] anonsvn.kde.org / websvn.kde.org alive

haris haris at mpa.gr
Thu May 5 13:47:14 CEST 2005

Ναι εντάξει δούλεψε. Εγώ έψαχνα για κάτι του στυλ
svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/KDE/HEAD/kde-i18n/el/messages/kdeextragear-1
αλλά προφανώς το head δεν χρειάζεται ξεχωριστό κατάλογο.
Σήμερα πάντως που δούλεψα λίγο το subversion για τα checkout μου άρεσε πολύ η
φιλοσοφία του. Διαφορετικός κατάλογος για κάθε branch και χωρίς χρήση κωδικών
για το anonymous checkout. Να φανταστώ και τη συμπίεση την κάνει αυτόματα
έτσι; Δεν χρειάζεται κάτι του στυλ -z3 όπως το cvs;

Στις Πεμ 05 Μαι 2005 14:39, ο/η Spiros Georgaras έγραψε: