[kde-i18n-el] Re: SVN απορίες

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu May 5 11:51:41 CEST 2005

On Thursday 5 May 2005 12:44 Κώστας Μπουκουβάλας wrote:
> Σπύρο το ανέβασμα των αρχείων με το SVN το κάνεις εσύ;
Ναι βέβαια. Όπως ακριβώς ήταν με το CVS
> Προσωπικά,
> κατέβασα po και pot αρχεία για τη stable έκδοση του KDE. Επίσης κάτι
> ακόμα. Πως θα θυμάμαι εγώ ποιος μεταφράζει τι; Να σώζω τα mail μου;
> Συνήθως αδειάζω το mailbox μου γι' αυτό ρωτάω. Μήπως θα ήταν πιο χρήσιμο
> να γράφαμε κάπου ποιος έχει αναλάβει τι; Πως θα γίνει;
Υπάρχει λίστα στη σελίδα http://i18n.kde.org/teams/el/translators.html
Για τα μηνύματα του τύπου:
'Αρχίζω μετάφραση του αρχείου ... του module ...' που θα προέρχονται από τη
λίστα kde-i18n-el, τί να σου πω, όσα σε αφορούν κράταγέ τα μέχρι να πάρεις
μήνυμα οτι το εν λόγω αρχείο έγινε commit και είναι 'ελεύθερο'.