[kde-i18n-el] Fwd: svn currently overloaded

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu May 5 10:40:09 CEST 2005

On Thursday 5 May 2005 11:29 avlach at gmail.com wrote:

> Καλημέρα Σπύρο,
>
> Φαντάζομαι ότι δεν πρόλαβες να περάσεις την έκδοση του kdevelop που
> σου έστειλα. Ξέρεις αν έχει αλλάξει το pot του από τις 10 Απρίλη; Αν
> δεν έχει αλλάξει, θα συνεχίσω να μεταφράζω το po που έχω.
>
> Ευχαριστώ,
> Ανδρέας

Καλημέρα Ανδρέα

Το πέρασα σήμερα το πρωί :)
Και μάλιστα είδα ότι δεν είχες συμπληρώσει τα στοιχεία σου... και τα έβαλα
εγώ.

Δε νομίζω ότι έχει αλλάξει το pot - είμαστε σε κλάδο και οι αλλαγές είναι
σπάνιες.... Μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις ένα update με svn. Αν δεν
δουλέψει μπορείς να κάνεις ένα update με cvs (υπάρχει ακόμα αλλά είναι
read-only).