[kde-i18n-el] Re: Για να γνωριστούμε

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon May 2 20:01:09 CEST 2005

Subject: Re: Για να γνωριστούμε
Date: Thursday 24 March 2005 22:58
From: Chris Papadopoulos <papadopc at gmail.com>
To: Spiros Georgaras <sngeorgaras at otenet.gr>
Cc: Xaris Kouzinopoulos <haris at mpa.gr>, Konstantinos Margaritis
<markos at debian.gr>, Vivia Nikolaidou <vivia at ee.auth.gr>, Andreas Blaxos
<avlach at gmail.com>, Mixalis Mouzourakis <muz at diktio.org>, Filippos Slabik
<fsla at forthnet.gr>, Kostas Mpoukoubalas <quantis at itc.auth.gr>, Sotiris
Katsikis <sotirisk at ath.forthnet.gr>, Loukas Stamellos <potmos at myqnet.gr>

Χαιρετώ!

Με λένε Χρήστο Παπαδόπουλο.
Είμαι από τη Θεσσαλονίκη όπου τελείωσα το Φυσικό και τώρα κάνω διδακτορικό
 στη Φυσική στο πανεπιστήμιο του Maryland (για μια γεωγραφική εικόνα είμαι
 στα προάστια της Washington DC).

Ασχολούμαι με το linux εδώ και 5 χρόνια, και τώρα πλέον είναι το λειτουργικό
που προτιμώ για οτιδήποτε κάνω με υπολογιστές (σχεδόν).

Αν εξαιρέσω μια μικρή απόπειρα στη Βικιπαίδεια, δεν έχω προσφέρει πολλά στο
χώρο του ελεύθερου λογισμικού/περιεχομένου, αν και το χρησιμοποιώ καθημερινά.
Για να μη με τρων λοιπόν οι τύψεις, αποφάσισα να προσφέρω ότι μπορώ εκεί όπου
μου επιτρέπουν οι λίγες σχετικά τεχνικές γνώσεις μου, στη μετάφραση.
Στο κάτω κάτω, κατά παράφραση του "δεν ξέρεις κάτι αν δεν μπορείς να το
διδάξεις", πιστεύω ότι ισχύει και το "δεν ξέρεις κάτι αν δεν μπορείς να το
εκφράσεις" και δει σε περισσότερες από μία γλώσσες.
Φυσικά, και το πατριωτικό αίσθημα παίζει κάποιο ρόλο :)

Για να μην τα πολυλογώ, καλή 25η Μαρτίου και καλή δουλειά,

Χρήστος