[kde-i18n-el] Μεταφράσεις

Kostas Boukouvalas quantis at itc.auth.gr
Tue Jun 14 09:04:08 CEST 2005

Θέλω καταρχάς να ζητήσω συγγνώμη για την απουσία μου από την ομάδα. Αυτό
το εξάμηνο και γενικά το έτος ήταν το πιο δύσκολο στο Τμήμα Χημείας.
Ελπίζω του χρόνου να μη χρειαστεί να θυσιαστώ τόσο πολύ πάλι για
εργαστήρια. Το δεύτερο που θέλω να πω είναι πως από τις 25 του μήνα και
μετά είμαι πανέτοιμος για ολική επαναφορά και πολύ δουλειά. Ξέρω οτι η
μετάφραση ενός αρχείου ως τώρα στην ομάδα αυτή δεν μπορεί να θεωρείται
κρίσιμη μάζα ώστε να πω πως έκανα "έργο". Από τις 25 λοιπόν και μετά
σηκώνω τα μανίκια. Καλό και δημιουργικό καλοκαίρι!

Κώστας