[kde-i18n-el] Erotiseis apo enan kainourio!

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Fri Jul 8 20:17:38 CEST 2005

On Friday 8 July 2005 20:47 George Fragos wrote:
>   Γεια σας!
>   Ειμαι καινουριος στην λίστα και έχω κάποιες ερωτήσεις:
>
>   1. Είναι απαραίτητο να χρησιμοποιώ CVS και Subversion...;

Το Subversion (cvn) μόνο. Για λεπτομέρειες κοίτα τη σελίδα SVN στο site της
ομάδας

>   2. Τι διαφορά έχουν τα po από τα pot;  Είναι απαραίτητοι και οι δύο τύποι
> αρχείων;

Τα αρχεία po είναι τα αρχεία που δουλεύουμε. Περιέχουν τα αμετάφραστα μηνύματα
(στα αγγλικά) και εκεί συμπληρώνουμε τις μεταφράσεις. Περισσότερα στο site,
στη σελίδα 'Αρχεία PO'

Τα αρχεία pot είναι αρχεία po(t)emplate (πρότυπα). Περιέχουν μόνο τα αγγλικά
(αμετάφραστα) μηνύματα. Από αυτά φτιάχνοντια τα αρχεία po, είτε
μετονομάζοντάς τα απο pot->po, είτε με χρήση μεταφραστικής μνήμης και
διαχειριστή καταλόγου.

>   3. Με ποιά σειρά πρέπει να εγκατασταθούν τα Subversion, Kbabel και
> Berkley DB;

Πρώτα το Berkley DB (χρησιμοποιείται από το kbabel) και μετά τα άλλα δύο.