[kde-i18n-el] Σημαντικό: Για τη λειτουργία της ομάδας

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Dec 22 00:47:04 CET 2005

Καλησπέρα σε όλους

Συγνώμη για την απουσία αλλά.. υποχρεώσεις λόγω των ημερών :)

On Wednesday 21 December 2005 20:16 Sotiris Katsikis wrote:
> mono prepei na allaksei to teleutaio, dhladh oxi "me mena" alla:
> Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει με το διαχειριστή της ομάδας
> στο sngeorgaras at otenet dot gr
> (kapws etsi gia na min trelatheis sto spam).

Χμ, μάλλον έχεις δίκιο :)

Ως προς το θέμα του που θα μπορούσατε να κάνετε δημοσίευση: οπουδήποτε αρκεί
να έχει κάποια σχέση με το linux

Το μήνυμα θα το γράψω τώρα και θα το βάλω στο... αυτόματο για αποστολή αύριο
το πρωί. Οπότε θα μπορέσετε να πάρετε από εκεί το τελικό κείμενο