[kde-i18n-el] Σημαντικό: Για τη λειτουργία της ομάδας

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Wed Dec 21 17:46:01 CET 2005

Καλησπέρα σε όλους

Καθώς  η συμμετοχή στην ομάδα εδώ και 6 περίπου μήνες είναι πολύ μικρή,
σκέφτηκα να ζητήσω (και πάλι) βοήθεια. Παρακάτω ακολουθεί ένα σχέδιο του
μηνύματος που σκέφτομαι να στείλω στις λίστες i18ngr και lgu.

Παρακαλώ για τα σχόλιά σας

Από το Μάιο του 2005 έχει αρχίσει μια προσπάθεια ανασύστασης της ομάδας
εξελληνισμού του KDE, με θετικά (έως τώρα) αποτελέσματα. Το ποσοστό των
μεταφρασμένων μηνυμάτων έχει φτάσει το 80%, από το 40% που ήταν, και έχουν
γίνει πολλές βελτιώσεις.

Εδώ όμως τελειώνουν και τα καλά νέα...
Αυτή τη στιγμή, συμμετέχουν ενεργά στις μεταφράσεις  δύο-τρία άτομα (ένας
κομψός τρόπος για να πω ότι οι υπόλοιποι τα έχουν παρατήσει)...

Ο όγκος της δουλειάς που έχει απομείνει είναι τέτοιος που αυτά τα δύο-τρία
άτομα δεν θα μπορέσουν να τον καλύψουν σε εύλογο χρονικό διάστημα (άλλος ένας
κομψός τρόπος για να πω: πριν περάσουν μερικά χρόνια). Το 20%  που έχει
απομείνει, σε απόλυτα νούμερα μεταφράζεται σε περίπου 20000 μηνύματα, ενώ ο
έλεγχος - ορθογραφικός, συντακτικός, νοηματικός - είναι ουσιαστικά
ανύπαρκτος.

Όπως καταλαβαίνετε, υπό αυτές τις συνθήκες, το μέλλον προμηνύεται δυσοίωνο.
Για το λόγο αυτό ζητάμε τη βοήθειά σας, ώστε να καταστεί δυνατή η συνέχιση της
προσπάθειας αυτής.

Όποιος ενδιαφέρεται να βοηθήσει, μπορεί να επικοινωνήσει προσωπικά μαζί μου
για περισσότερες λεπτομέρειες. Επίσης μπορεί να ενημερωθεί και από το
δικτυακό τόπο της ομάδας στο: http://i18n.kde.org/teams/el/

Πέραν των σχολίων σας θα ήθελα να μου πείτε αν κάποιος μπορεί να δημοσιεύσει
το τελικό κείμενο σε κάποια άλλη λίστα,  φόρουμ κλπ.