[kde-i18n-el] akregator

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Fri Dec 2 14:20:28 CET 2005

Στις Παρασκευή 02 Δεκέμβριος 2005 14:52, ο/η Spiros Georgaras έγραψε:

> Μάλλον θα πρέπει να ζητήσω συγνώμη και από τους δύο...
> Θα έπρεπε να το είχα ψάξει με το Λουκά πριν πω στον Μανώλη να αρχίσει το
> kdepim

Και πάλι ισχύει:

> Θα πρότεινα να συνεργαστείτε στο ίδιο module. Απλώς θα πρέπει πριν αρχίσετε
> ένα αρχείο να στέλνετε ένα μήνυμα πυο να λέει «αρχίζω αυτό» για να ξέρει ο
> άλλος τι γίνεται. Θα μπορούσε ο ένας να δουλέψει από την αρχή της λίστας
> (όπως αυτή βγαίνει από την εντολή ls -1) και ο άλλος από το τέλος, μέχρι να
> ολοκληρωθεί το module. Πώς σας φαίνεται;

Νομίζω ότι η εργασία με βάση το πόσο κρίσιμο είναι ένα πρόγραμμα και με βάση
την συνεννόηση («αρχίζω αυτό» όπως είπες) θα ήταν καλύτερη.

Προς το παρόν, όπως είπα και στον Μανώλη, συνεχίζω το kmail (που το έχω
άχτι :) ). Θα σου στείλω το βράδυ ό,τι έχω κάνει ως τώρα. Και θα ειδοποιήσω
μόλις τύχει κάτι και δεν θα μπορώ να ασχοληθώ για καιρό (τα γράφω μπας και
συμμορφωθεί ο εαυτός μου :) ).

Φιλικά,

Λουκάς