[kde-i18n-el] krecipes.po

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Wed Aug 17 10:48:19 CEST 2005

On Wednesday 17 August 2005 00:55 Theofilos Intzoglou wrote:
> Έχω κάνει λίγη δουλειά στο πακέτο krecipes του extragear-utils. Ρίξτε
> του μια ματιά και πείτε μου τυχών προτάσεις για βελτίωση. Είναι η
> πρώτη μου φορά που μεταφράζω προγράμμα :-) Ακόμα δεν είναι
> ολοκληρωμένο το po αλλά πάνω από τα μισά μηνύματα έχουν μεταφραστεί.

Καλημέρα Θεόφιλε

Του έριξα μια ματιά και σου στέλνω κάποιες αλλαγές
Και μια-δυο παρατηρήσεις:

Το 'edit' το αποδίδουμε σαν 'επεξεργασία' και όχι σαν 'διόρθωση'. Μπορείς να
δεις στα αρχεία της λίστας τα μηνύματα που έχουν σχέση με την εναρμόνιση των
μεταφράσεων

Μηνύματα του τύπου 'Unable to open database' τα αποδίδουμε σαν 'Αδύνατο το
άνοιγμα της βάσης δεδομένων' και όχι σαν 'Δεν μπόρεσα να ανοίξω...'

Τα fuzzy που έχεις δεν τα πείραξα.

Ρίξε επίσης μια ματιά στα μηνύματα της λίστας με τίτλο 'Διαδικαστικά' για
κάποιες γενικές οδηγίες, και κυρίως για τον τρόπο αποστολής των αρχείων po.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό αφού θα αρχίσουμε, σύντομα ελπίζω, δουλειά και στο
trunk branch.

Αυτά τα ολίγα :)
Καλή συνέχεια. Φιλικά