[kde-i18n-el] Offset

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat Apr 30 11:02:21 CEST 2005

On Saturday 30 April 2005 11:56 Socrates P VAVILIS wrote:
> ειλικρινα ειναι απο τις δυσκολες αποδόσεις
:) συμφωνώ

> επισης το ειδα και ως απόκλιση
Ναι κάπου το 'δα και 'γω αυτό

> η ακόμα και ως κηλιδωση(=" Ανεπιθύμητη
> μεταφορά μελάνης που καταστρέφει την αναγνωσιμότητα ενός εντύπου,όπως
> συμβαίνει με την τριβή μόλις εκτυπωθέντων εντύπων του ενός με το άλλο.")
Καμία σχέση νομίζω με το συγκεκριμένο μήνυμα..

> Τελος, offset -εκτός από τον σημαινει εκκινηση (απο το μηδεν),εναρξη,
> αντιστάθμισμα, συμψηφισμός
> Οποτε,
> μετατόπιση αρχειοθήκης (αρχείου)
Καλό ακούγεται αλλά όχι 100% καλό...

> ή μήπως " διαγραφή και έναρξη από το
> μηδέν (αντίστοιχο του reinitialisation)"?
Μπα δεν μου αρέσει

Γιατί δεν το ρωτάς στην i18ngr? Έτσι και αλλιώς τέτοιου είδους ερωτήσεις
καλύτερα να απευθύνονται εκεί (λόγω περισσοτέρων μελών, οπότε και μεγαλύτερης
πιθανότητας απάντησης)