[kde-i18n-el] Αρχείο μηνυμάτων για τους χρήστες

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Apr 25 13:40:56 CEST 2005

Γεια σε όλους

Όπως είναι γνωστό, το kde παράγει κάθε μέρα ένα αρχείο με τα μηνύματα της κάθε
ομάδας. Το δικό μας είναι στο
ftp://ftp.kde.org/pub/kde/snapshots/kde-i18n/kde-i18n-el.tar.bz2

Το πρόβλημα με αυτό το αρχείο είναι ότι περιέχει μόνο το CVS HEAD, οπότε στην
δική μας περίπτωση, δεν έχουμε κάπου συγκεντρωμένα τα αρχεία από το
KDE_3_4_BRANCH, KOFFICE_1_3_BRANCH και τα υπόλοιπα αρχεία από το CVS HEAD, με
αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ελέγξουμε την πρόοδο της μετάφρασης και πολύ
περισσότερο να μην μπορούν και όσοι/όποιοι χρήστες να συμβάλουν σε αυτό.

Έτσι λοιπόν δημιούργησα ένα αρχείο στο
ftp://i18n.kde.org/teams/el/stable-kde-i18n-el.tar.bz2, το οποίο περιέχει το
KDE_3_4_BRANCH, KOFFICE_1_3_BRANCH και τα υπόλοιπα αρχεία από το CVS HEAD,
της 9/4/05 και έστειλα σχετικά μηνύματα στις λίστες.

Το ιδανικό θα ήταν να μπορούσα να ανανεώνω το αρχείο αυτό κάθε εβδομάδα, και
για το λόγο αυτό σας έχω ζητήσει να μου στέλνετε αρχεία όσο το δυνατόν πιο
συχνά.

Οπότε περιμένω τα αρχεία σας (ακόμη και μη ολοκληρωμένα).