Pomoc s překladem Krity

Jirka Hodný jirka.hodny at volny.cz
Tue Nov 7 08:22:43 GMT 2023

Dobrý den,
nejsem moc spokojený s českou lokalizací programu Krita, mnohé texty se zdají být přeložené strojově nebo bez ohledu na kontext. Rád bych pomohl: namísto jednotlivých bugreportů bych nejraději prostě editoval soubor české lokalizace a dal ho jako pull request ke schválení. Čeština je můj rodný jazyk a mluvím perfektně anglicky, takže si myslím, že jsem tohoto úkolu schopen.
Kde najdu soubor české lokalizace před jeho kompilací do formátu .qm a jak mohu odesílat jeho aktualizace?
Jirka Hodný