Re: Traducció de la data a Plasma 6

Josep M. Ferrer txemaq at saragata.net
Wed Apr 3 13:04:04 BST 2024

El 3/4/24 a les 10:53, Tàfol Nebot ha escrit:
> Hola,
>  des de la versió 6 de Plasma la data es mostra en anglés, tant al
> rellotge que hi ha al plafó predeterminat com als ginys de rellotge o
> calendari. Amb la versió 5 es mostrava en català.
>
> És possible que hi haja hagut algun canvi en el lloc on es guarden les
> traduccions de la configuració regional i això s'haja quedat sense
> traduir?, o més aviat es tracta d'un bug de Plasma?
> Tàfol Nebot
> https://t.me/tafol <http://t.me/tafol>

Hola Tàfol,

he comprovat que aquest problema també passa amb altres idiomes: el dia
de la setmana (a la capçalera dels consells d'eina i altres llocs)
apareix en anglès. Adjunto una captura a on es pot veure el problema.

També passa amb el rellotge analògic i altres ginys. Això em fa pensar
que el problema és més profund del que sembla. Podrien ser les Qt?

A veure si algú amb una mica de coneixement tècnic hi pot donar un cop
d'ull.

Salut,

Josep M. Ferrer