[kdecat] Re: Sopar KDE 4.6

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sat Feb 19 14:43:51 UTC 2011

A Divendres, 18 de febrer de 2011 11:47:00, Joan Maspons va escriure:
> Hola,
> si no hi ha novetats també vindré a sopar!
> Fins aviat,
>
> Joan

Perfecte Joan. Veig que ja t'has apuntat al wiki.

Som 13, tot un èxit. Us recordo que l'hora de trobada és a les 9:30. Jo hi
aniré abans per apuntar-nos a la llista i fer cua, atès que, com ja us vaig
explicar, no fan reserves. Per aquest motiu us prego puntualitat, i si veniu
una mica abans no hi ha problema: agafarem taula i farem temps mentre arriba
tothom.

Fins al vespre, doncs.

Orestes.