[kdecat] Fallit

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Tue May 26 19:01:03 UTC 2009

He trobat diverses errades de failed -> Fallit

Ja vam canviar la forma femenina "fallida" , "fallit" és incorrecte per les
mateixes raons.

Ha de ser: Ha fallat / fallat , millor la forma completa "Ha fallat".

L'stable està tot arranjat excepte kdeutils/kgpg.po que ho he arranjat jo
avui.

Hi ha errades al trunk a:

kdeutils/kgpg.po
koffice/kexi.po
kdeplasma-addons/plasma_applet_rtm.po
kdepim/kmail.po
kdenetwork/krfb.po
kdenetwork/kopete.po
kdenetwork/desktop_kdenetwork.po

Al temps d'enviar aquest correu estic refent la meva memòria de traducció per
comprovar les versions actuals del repositori. Aquestes són errades actuals al
SVN. Potser hi ha alguna més que encara no em surt.

Salutacions

Manuel Tortosa
manutortosa at gmail.com