[kdecat] Nou a la llista + Projecte Plasmoid

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Thu Feb 26 23:00:58 UTC 2009

A Dijous, 19 de febrer de 2009, Arnau Padró va escriure:
> Bones! Sóc nou a la llista de correu.

Benvingut!

> [...]
> que és l'encarregat d'obtenir la informació dels horaris. El DataEngine
> està força avançat tot i que li caldria afegir el sistema de plugins. El
> plamoid és el que està més verd ja que nomes mostra els resultats de dues
> cerques que he posat dins el codi, he d'afegir-li una configuració per
> poder escollir les estacions que ens interessen.
>
> M'agradaria que comentessiu com el veieu i si teniu alguna suggerència me
> la trasmetessiu. Us adjunto el codi font del DataEngine i el Plasmoid en
> dos zips. Podeu compilar-los i instal·lar-los de la següent manera:

No li he donat un cop d'ull perquè vaig infinitament liat, però Tobias Köning
ja havia fet un plasmoide similar, dona-li un cop d'ull a http://tokoe-
kde.blogspot.com/2007/12/never-miss-bus-again-with-plasma.html

Sembla que l'enllaç al codi no va, però sempre li pots escriure un correu a
tokoe at kde.org

Com a comentari aquesta llista es majoritàriament de traductors i no de
programadors o sigui que no tindràs molts comentaris en quant al codi.

Si vols comentaris passat pel IRC, xarxa freenode canals #kde-devel i/o #kde-
devel-es