[kdecat] Traducció del commit digest

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Wed Jun 7 16:45:26 UTC 2006

 --- Albert Astals Cid <aacid at kde.org> escribió:

> Suposo que coneixereu el commit digest
> http://commit-digest.org
>
> Si no, descobrireu que es una web que fa un resum
> setmanal del moviment del
> SVN del KDE.
>
> Ara mateix estan creant la infraestructura per
> traduir la web y el "resum
> setmanal" (aquest ultim opcional).
>
> Si esteu interessats podeu contactar amb Danny Allen
> danny _ at _ commit-digest _._ org

  Mmm, o trobo molt convenient però el traduir els
resums és una tasca tan pesada com especilitzada. Ja
habia traduït les Notícies Setmanals de Debian i
sempre hi habien entrevancs perqué no es podia
publicar un escrit amb termes técnics fins que algú
amb coneixements -en aquest cas interns de Debian- hi
fes un repàs, i això pot requerir d'un temps que et fa
perdre empemta.

  La cosa va acabar en que no vaig ser capaç de
traduïr-les tot un any. El text s'arrivaba a publicar
a setmana vençuda.

  Si les traduim: Quina política de publiocació hi
haurà? Crec que almenys una revisió sí fora
convenient.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca