[kdecat] Heads, versions i casi-spam

Albert Astals Cid tsdgeos at terra.es
Tue Jan 4 22:17:33 UTC 2005

A Dimarts 04 Gener 2005 23:10, Tevi va escriure:
> Perdoneu per aquest últim mail d'avui. Especialment els que sou de vacances
> i els rebreu tots de cop. ;)
>
> He escrit uns quants mails per separar els fils de conversa, però potser
> m'he passat, així que ara van tots els dubtes junts. També demano disculpes
> perquè veig que alguna de les PMF d'abans ja estan a la web.
>
> També he vist que un dels problemes que tenia podia venir per no coincidir
> la versió que tinc de KDE 3.2 amb la del que he traduït. El dubte que m'ha
> vingut és que no sé quina versió estic traduint?
Si has fet
cvs co kde-i18n/ca/messages
estàs traduint HEAD si has fet
cvs co -r KDE_3_3_BRANCH kde-i18n/ca/messages
estàs traduint KDE_3_3_BRANCH

> Com se sap la versió que es tradueix? És allò de la BRANCH i el HEAD?
> Alguna ànima caritativa me'n pot fer cinc cèntims? o indicar-me d'on ho puc
> entendre?
Amb el meu correu anterior sobre les branques crec q s'enten, sino digue-m'ho.

> M'he instal.lat el Kopete 0.9.1, però acabo de veure que entre parèntesis
> hi posa "(usant el KDE 3.3.1)" ¿?¿ Quan desplego el menú del plafó el de la
> "K" hi posa KDE 3,2, fa 30 segons que no sé quina versió del KDE tinc, i em
> pensava que ho sabia. M'ho podeu dir? :D
kde-config --version
Pot ser que kopete porti les seves propies libs de 3.3.1 per que pugui
funcionar, mira el quant a del konqueror per exemple

> Al que anava, abans de la meva crisi de versions, he vist que el Kopete té
> alguna cosa pendent de traducció. Va bé que ho agafi?
Per mi si

> I una última cosa, es normal que el corrector de KBabel no m'agafi bé les
> eles geminades?
No agafar bé vol dir que el diu que te les detecta com errors? Si és això si,
crec q es poblema del [a|i]spell

Albert