[kdecat] Documentació kpovmodeler

Tevi tevibp at wanadoo.es
Tue Feb 22 19:11:00 UTC 2005

A Dimarts 22 Febrer 2005 10:08, Albert Astals Cid va escriure:
> Si voleu fer-li una ullada al html de la documentació de kpovmodeler la
> podeu trobar a http://usuarios.lycos.es/tsdgeos/kpovmodelerDoc.tar.bz2

Moltes gràcies Albert, ja l'he descarregada. En fer-ho he vist que no hi havia
les captures de pantalla, i després he pensat que les hauria d'haver fet jo.
Queda pendent...

Hi he fet una ullada i he vist que hi havia algun gerundi que és habitual en
anglès com a títol però que hauria de ser infinitiu. Recordo haver-ho llegir
però no sé on.. esperaré a veure si trobo alguna cosa més i ja hi faré les
modificacions.

Però voldria comentar un altre tema. Quan vaig fer el tutorial (Cap 5) vaig
fer servir la 2a forma del plural, però en aquest cas, un tutorial, què us
semblaria la 1a del plural, així el que dóna les instruccions sembla que
acompanyi a qui segueix el tutorial. "Ara farem i això i allò.." enlloc de
"Ara feu això i allò..."

Què en penseu?

Tevi