[kdecat] Programa per comprovar les traduccions

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Mon Feb 14 14:44:26 UTC 2005

A Divendres 11 Febrer 2005 11:14, Antoni Bella va escriure:
>   Hola Albert
>
>   Com no tinc accés a provar el programa et comento
> una idea a veure si cualla o no:
>
> http://www.kde-apps.org/content/show.php?content=20569
>
>   L'script en perl que vaig fer servir el vaig treure
> de la carpeta kdesdk/scripts i conté un munt de
> correccions per a paraules en anglès -tipos i demés-,
> penso que si s'afegis un fitxer xml amb aquestes la
> mayoria d'usuaris d'altres idiomes entendrien y
> provarien dit connector amb el seu propi idioma, amb
> els avantatges addicionals que suposaria. Ajuda,
> oficialitat... ;-)

Miraré això que dius... a veure si tinc una estona aquest vespre.

> [...]
> #aasumes                assumes
> #abailable              available
> #Abbrevation            Abbreviation
> #abbrevations           abbreviations
> #abbriviate             abbreviate
> #abbriviation           abbreviation
> #...
> ###
>
>   Desconec com ha estat implementat però vadria la
> pena que suportés diversos diccionaris separant el
> tipus d'error a corretgir, barbarismes, typos, etc.,
> de manera que el corrector aprengués de mica en mica i
> de manera molt clara quina a estat la seva errada.

La qüestió, com va comentar en David, no és fer de diccionari sinó trobar
errors que el diccionari no pot detectar. Amb el David hem estat pensant en
alguns casos i miraré d'enviar-ne un resum a la llista (així veuré si m'ha
quedat clar i el David ja em corregirà)

Si vols provar el connector però no el pots compilar et puc enviar el binàri i
el fitxer .desktop. Al David li ha funcionat.