[kdecat] descktop_koffice.po a HEAD

e6732201 at est.fib.upc.es e6732201 at est.fib.upc.es
Wed Jun 25 19:43:44 UTC 2003

Missatge citat per Antoni Bella Perez <vasten at telefonica.net>:

>  Hola llista
>
>   Tal com li vaig indicar a l'Albert he fet l'actualització d'aquest fitxer
>
> aquí us envio l'actualització i/o modificacions, junt amb algunes
> observacions (mireu l'adjunt).
>
> 	Name=Kexi Form Handler
> 	Name=Manejador de formularis de Kexi
>  - Hi ha qui té reticències a traduir-ho per "manejador".
No seria Manegador?? El verb es manegar, no?

> 	Name=stdwidgets
> 	Name=estris estàndard
>  - Vejam si la localitzem al programa per si cal posar-ho junt
Jo diria que això és un error del programador que s'ha pasat posant i18n()

> 	Comment=Kugar Archive File
> 	Comment=Fitxer arxiu de Kugar
>
> 	Comment=KOffice Filter Wrapper
> 	Comment=Filtre de l'embolcall de KOffice
>
> 	Comment=Creates a document with no stencils loaded.
> 	Comment=Crea un document sense carregar cap plantilla
>  - Stencils ho tradueixo com a plantilla (de fet en català es coneixen així)
> tindria en compte que a "kivio.po" hi surt molt sovint i ho sincronitzaria.
A kivio totes les entrades d'stencil estan sense traduir perquè no sabia com
traduir-ho, plantilla no m'acaba de fer el pes, però és millor que res

>   També modifico endollat com a connector que és el terme que s'usa en els
> equips de traducció (caldria sinconitzar-ho a tot el paquet koffice).
Ok, ho mirare quan tingui temps

>   Toni
> --

Albert 'TSDgeos' Astals Cid