[kdecat] Traducció de kdetoys

Josep Ma. Ferrer josep.m.ferrer at wanadoo.es
Thu Jan 16 22:05:56 UTC 2003

En/na Albert Cervera Areny ha escrit:
> Hola,
>   sóc nou en això de traduir el kde al català i m'agradaria començar per
> alguna cosa petita que em permetés omplir una mica les poques estones que
> tinc lliures. Tinc el kde-i18n-ca del cvs i he vist que el kdetoys està
> bastant incomplet. Si no hi ha ningú fent-ho començaria per aquí (cap dels 5
> fitxers té més de 50 missatges).
>
> Apa! Ja em direu el que... si trobeu més urgent que faci alguna altra part
> accepto peticions però hauria de ser fitxers petitons per no deixar feina a
> mitjes ara que venen els exàmens.

> [...]

Hola Albert,

	Et confirmo que kdetoys està al traduït al 100%. Però sortirà amb la
propera versió de KDE 3.1 que està a punt de caure. Si vols accedir al
cvs amb l'estat actual de la traducció hauries de seguir les
instruccions del següent missatge:

http://mail.kde.org/pipermail/kde-i18n-ca/2002-November/000023.html

	Dona-li una ullada i tria els fitxers que més gràcia et facin. Avisa
abans a la llista.

	Salutacions cordials ... i molta sort amb els examens i oposicions!