KarbonTools - en to zh_CN translation catalogue (97 entries)

en: Target:
zh_CN: 目标：

en: Stroke
zh_CN: 笔触

en: Fill
zh_CN: 填充

en: Type:
zh_CN: 类型：

[ctx: Linear gradient type]
en: Linear
zh_CN: 线性

[ctx: Radial gradient type]
en: Radial
zh_CN: 放射

[ctx: Conical gradient type]
en: Conical
zh_CN: 锥状

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label)
en: Repeat:
zh_CN: 重复：

[ctx: No gradient spread]
en: None
zh_CN: 无

en: Reflect
zh_CN: 反射

en: Repeat
zh_CN: 重复

en: Overall opacity:
zh_CN: 整体不透明度：

en: Color stop:
zh_CN: 色标：

en: Stop color.
zh_CN: 停止颜色。

en: &Add to Predefined Gradients
zh_CN: 添加到预定义渐变(&A)

en: Original
zh_CN: 原始

en: Tiled
zh_CN: 平铺

en: Stretched
zh_CN: 拉伸

en: Top Left
zh_CN: 左上

en: Top
zh_CN: 上

en: Top Right
zh_CN: 右上

en: Left
zh_CN: 左

en: Center
zh_CN: 居中

en: Right
zh_CN: 右

en: Bottom Left
zh_CN: 左下

en: Bottom
zh_CN: 下

en: Bottom Right
zh_CN: 右下

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_2)
en: Reference Point:
zh_CN: 引用点：

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_9)
en: Reference Point Offset
zh_CN: 引用点偏移

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_4) i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_7)
en: X:
zh_CN: X：

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_5) i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_8)
en: Y:
zh_CN: Y：

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_10)
en: Tile Offset
zh_CN: 平铺偏移

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_11)
en: Pattern Size
zh_CN: 图案大小

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_3)
en: W:
zh_CN: W：

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_6)
en: H:
zh_CN: H：

en: A calligraphic shape
zh_CN: 书法形状

en: Calligraphic Shape
zh_CN: 书法形状

en: Save profile as...
zh_CN: 配置文件另存为...

en: Remove profile
zh_CN: 删除配置文件

en: &Follow selected path
zh_CN: 跟随选中的路径(&F)

en: Use tablet &pressure
zh_CN: 使用触摸板压强(&P)

en: Width:
zh_CN: 宽度：

en: Thinning:
zh_CN: 厚度：

en: Use tablet &angle
zh_CN: 使用触摸板角度(&A)

en: Angle:
zh_CN: 角度：

en: Fixation:
zh_CN: 固定：

en: Caps:
zh_CN: 上限：

en: Mass:
zh_CN: 质量:

en: Drag:
zh_CN: 拖曳：

en: Current
zh_CN: 当前

en: Profile name
zh_CN: 配置文件名称

en: Please insert the name by which you want to save this profile:
zh_CN: 请输入您想要保存此配置文件的名称：

en: Sorry, the name you entered is invalid.
zh_CN: 抱歉，您输入的名称无效。

[ctx: invalid profile name]
en: Invalid name.
zh_CN: 无效的名称。

en: A profile with that name already exists.
    Do you want to overwrite it?
zh_CN: 已经存在该名称的配置文件。
    您想要覆盖吗？

en: Mouse
zh_CN: 鼠标

en: Graphics Pen
zh_CN: 图像画笔

en: Calligraphy: increase width
zh_CN: 书法：增加宽度

en: Calligraphy: decrease width
zh_CN: 书法：减少宽度

en: Calligraphy: increase angle
zh_CN: 书法：增大角度

en: Calligraphy: decrease angle
zh_CN: 书法：减小角度

en: Calligraphy Tool
zh_CN: 书法工具

[ctx: (qtundo-format)]
en: Add filter effect
zh_CN: 添加滤镜效果

en: Add effect to current filter stack
zh_CN: 向当前滤镜栈添加效果

en: Add to filter presets
zh_CN: 添加到预定义滤镜

en: Remove filter preset
zh_CN: 删除预定义滤镜

en: Effect name
zh_CN: 效果名称

en: Please enter a name for the filter effect
zh_CN: 请输入滤镜效果的名称

note: i18n: ectx: property (windowTitle), widget (QWidget, FilterEffectEditWidget)
en: Filter Effect Editor
zh_CN: 滤镜效果编辑器

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_2)
en: Effects and Connections
zh_CN: 效果和连接

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label)
en: Filter Presets
zh_CN: 预定义滤镜

note: i18n: ectx: property (text), widget (QLabel, label_3)
en: Effect Properties
zh_CN: 效果属性

[ctx: (qtundo-format)]
en: Remove filter effect
zh_CN: 删除滤镜效果

[ctx: (qtundo-format)]
en: Set filter stack
zh_CN: 设定滤镜栈

en: Effects
zh_CN: 效果

en: View and edit filter
zh_CN: 查看和编辑滤镜

en: Remove filter from object
zh_CN: 删除对象滤镜

en: Add Filter
zh_CN: 添加滤镜

en: Effect Region
zh_CN: 效果区域

en: Filter Effects Editing Tool
zh_CN: 滤镜效果编辑工具

en: Drag to move gradient position.
zh_CN: 拖曳可移动渐变位置。

en: Drag to move color stop. Double click to remove color stop.
zh_CN: 拖曳可移动停止颜色。双击可删除停止颜色。

en: Drag to move color stop.
zh_CN: 拖曳可移动停止颜色。

en: Drag to move gradient position. Double click to insert color stop.
zh_CN: 拖曳可移动渐变位置。双击可插入停止颜色。

en: Edit Gradient
zh_CN: 编辑渐变

en: Predefined Gradients
zh_CN: 预定义渐变

en: Gradient Editing Tool
zh_CN: 渐变编辑工具

en: Pattern Options
zh_CN: 图案选项

en: Patterns
zh_CN: 图案

en: Pattern Editing Tool
zh_CN: 图案编辑工具

en: Precision:
zh_CN: 精度：

en: Curve
zh_CN: 曲线

en: Straight
zh_CN: 直线

en: Optimize
zh_CN: 优化

en: Exactness:
zh_CN: 精度：

en: Combine angle:
zh_CN: 结合角度：

en: Freehand Path Drawing Tool
zh_CN: 路径手绘工具
